Monday 18 July 2011

Kafa

P1464

Bilo je dosta polemike oko kafe evo ovo je moj izbor naravno BEZ GLUTENA.
Sva espresso kafa je bez glutena, ja koristim Lavazza oro i deca, illi crvena i deca, a pre sam koristio Hauzbrandt i Segafredo.
Instant kafa Jacobs gold i monarch, Nescafe classic je bez glutena.
Turska kafa je bez glutena ako je kupite u zrnu i sami sameljete, jedino tako Vam nece podvaliti sirok spektar zitarica koje guraju u kafu da bi dobili na kolicini.
- Vladimir Ilic je pisao o kafi na grupi.

Za kod kuce mozete izabrati sta Vam najvise odgovara, ali u gostima ljudi nemaju razumevanja.
Prvo ce Vas ubedjivati da je to naj naj kafa pa oni je piju i nije im nista. Ako trazite caj pitace Vas sta Vam je da niste bolesni?
Ja sam presao na limunadu, dobro je osvezenje za ove tople dane, a dobro dodje i malo vitamina C.

Posted via email from bezglutena's posterous

No comments:

Post a Comment